Logo legenda regilor Banner legenda regilor
Poza regii apusului

Despre trupe și mișcări armate

§1. Detalii de bază

  • 1. Turnurile de Pază: Spadasini, Sulițași, Infanteriști, Miliția, Înrobitori
  • 2. Catapultele: Turnuri de Pază
  • 3. Arcașii Elită: Spadasini, Infanteriști, Miliția, Înrobitori
  • 4. Arcașii: Infanteriști, Miliția, Spadasini
  • 5. Sulițașii: Cavaleri și Călăreți
  • 6. Scorpionii: Călăreți și Cavaleri
  • 7. Călăreții: Arcași, Arcași Elită, Miliția, Înrobitori, Infanteriști, Catapulte
  • 8. Cavalerii: Bombarde, Spadasini, Infanteriști, Miliția, Arcași, Arcași Elită, Catapulte
  • 9. Spadasinii: Sulițași, Scorpioni, Înrobitori, Bombarde
  • 10. Infanteriștii: Miliția, Arcași Elită, Scorpioni, Bombarde
  • 11. Miliția: Înrobitori, Arcași, Miliția, Arcași Elită, Sulițași, Scorpioni, Călăreți, Cavaleri, Infanteriști, Spadasini
  • 12. Înrobitorii: fură Mineri, Fermieri, Lemnari, Lucrători Liberi (Înrobitorul se pierde după ce vă aduce lucrătorul; raport 1:1)
  • 13. Bombardele: Mine de Aur, Ferme și Baze Forestiere

§2. Despre mișcări armate

    Vă întrebați de unde se dau atacurile, cum se pot ține trupele staționate la cineva (ca să fie în stand-by și să rămână neatacate) sau cum puteți „amenința” pe cineva ținând mereu bombardele în apropierea regatului aceluia? Ei bine, aici e locul potrivit! Înainte de toate, orice regat are la dispoziție strict o Armată de apărare a regatului (nu poți ataca cu ea) și numai trei armate pe care le poți trimite la atac (Armatele 1, 2 și 3). Fiecare armată va avea un general care în timp poate evolua, poate crește ca nivel de lupte și experiență sau, atenție!, se poate pierde. Orice atac se dă de la rubrica Mișcări Armate, mutând întâi ce trupe se doresc a fi trimise la atac și punând apoi cele trei coordonate ale inamicului în căsuțele de după „către”. Apoi, apăsare buton Atac.

    Important! Pe tot parcursul marșului trupelor tale către inamicul atacat, vei putea retrage armata apăsând pe Recall (Rechemare) (dar inamicul va fi înștiințat că ai trimis o armată către el și apoi că ai rechemat-o). De asemenea, când armata ta a ajuns la regatul inamic, vei avea două opțiuni: Attack sau Recall (Atacă sau Recheamă armata). Asta dă naștere la mai multe posibilități: puteți ține o armată așa la nesfârșit ca să inspirați teamă pentru acel dușman: că, de pildă, dacă pleacă cu armatele de apărare de acasă, îl poți lovi cu bombardele staționate la el și distruge la edificii SAU poți fugi tu cu armatele de acasă ca să ți le salvezi, dacă ții mai mult la trupe decât la edificii.

    Cât timp durează ca o armată să ajungă de la un regat la altul? Există patru variante:

  • 3 zile (adică 3*5 minute = 15 minute) dacă inamicul e în țară cu tine (exemplu: tu ai coordonatele 1:1:1, deci te afli în țara 1:1, iar inamicul este situat la 1:1:2 - în aceeași țară cu tine (aceleași coordonate X și Y)
  • 4 zile (20 minute) dacă tu te afli la 1:1:1 și inamicul, la 1:2:1 (țări/coordonate Y diferite, dar aceeași coordonată X)
  • 6 zile (30 minute) dacă tu te afli la 1:1:1, și inamicul, la 2:1:1 (coordonată X diferită, dar aceeași coordonată Y)
  • 7 zile (35 minute) dacă tu te afli la 1:1:1 și inamicul, la 3:3:3 (și coordonata X, și Y, diferite)

§3. Trupele din joc și strategii de folosire a lor