Logo Regii Apusului Banner Regii Apusului
Poza regii apusului

Cartea de Aur a războinicilor

§1. Povestea și Istoria jocului

    După lupte interne și cu țări potrivnice, Imperiul s-a destrămat lăsând în urmă regate mici, dar ambițioase și cu idealuri mari. Conducătorii acestor regate privesc către cucerirea celorlalte țărișoare și la tronul împărăției. Tu ești unul dintre regii care luptă pentru coroana cu nestemate și nu vei renunța până când nu vei învinge sau vei fi învins.

    La înscriere trebuie să spui numele tău de rege, numele regatului (un singur cuvânt) și adresa de e-mail (pentru răvașe). Fiecărui jucator îi este permis doar un cont. După ce te înscrii vei primi un răvaș electronic (prin e-mail) în care ți se trimite cheia regatului (parola).

    Jocul reia povestea după o lungă istorie începută în anul 2006. Ani întregi, clanuri dintre cele mai puternice sau războinici singuratici s-au luptat fără încetare, au dat lupte mărețe și au atins scoruri la care nimeni nici măcar n-a visat. Intră și tu acum în joc și rescrie istoria!

    Razboinici Regii Apusului

§2. Regulamentul Cărții de Aur

    Regii Apusului vine acum mai hotărât ca oricând să răsplătească munca și gloria războinicilor. Amintirea fiecărei Ere va fi ținută minte și păstrată în inimile tuturor. Începând cu Era I fiecare clan sau războinic destoinic poate avea numele încrustat pentru totdeauna în Cartea de Aur a Apusului. Cei viteji vor fi menționați pentru a fi un exemplu de curaj, bărbăție, onoare, virtute.

Regulamentul Cărții de Aur a Apusului

    1. fiecare clan sau regat fără clan poate participa la bătălia pentru Imperiu

    2. la finalul fiecărei Ere se vor acorda puncte în funcție de anumite reguli

    3. regatele care fac parte dintr-un clan vor strânge puncte pentru clan

    4. regatele care nu fac parte dintr-un clan vor aduna puncte doar pentru regatul lor

    5. un clan este luat în considerare numai dacă are minimum un membru în top la final de Eră

    6. punctele obținute vor determina un clasament al clanurilor și al războinicilor singuratici

    7. istoria unui clan nu se șterge niciodată, chiar dacă nu mai este activ, oricând putând fi reînființat și continuat de la punctajul ultimei Ere

    8. unirea a două sau mai multe clanuri sub un nume nou determină încheierea istoriei celor două clanuri, aceasta putând fi continuată doar la o nouă reînființare sub denumirea inițială, iar noul clan înființat pornește o istorie noua, de la zero puncte

    9. unirea a două sau mai multe clanuri sub denumirea unuia dintre cele două clanuri determină continuarea istoriei clanului neschimbat și încheierea istoriei clanului schimbat, la fel istoria acestuia din urma putând fi continuată în momentul reînființării clanului cu denumirea inițială

    10. dacă un clan nou este înființat cu o denumire care a existat într-o Eră anterioară și a cărui istorie a fost închisă, cel care a înființat clanul nou continuă istoria vechiului clan. Dacă nu dorește acest lucru, este obligat să nu folosească denumirea unui clan vechi a cărui istorie a fost închisă

    11. cine înființează primul clanul, acela nu poate fi obligat de nimeni să renunțe la clan

    12. fiecare Eră are propriul ei clasament final în funcție de numărul de puncte, conform regulilor

    13. clasamentul general al clanurilor/regatelor singuratice se va face adunând punctele câștigate în fiecare Eră de către fiecare clan

    14. în determinarea punctajelor contează numărul membrilor unui clan, poziția în clasament la sfârșit de Eră și numărul de lucrători la sfârșit de Eră

    15. astfel:

    Numărul membrilor unui clan:

    - clanul cu cei mai puțini membri în top (minimum doi), prezenți toți în top 15 primește bonus „glorie”: 30 puncte;

    - clanul cu minimum doi membri consecutivi în top 100 indiferent de zonă primește bonus „grup”: 20 puncte;

    - clanul cel mai numeros în top, indiferent de zonă, primește bonus „clan”: 20 puncte.

    Poziția în clasamentul la scor:

    - locul 1 transferă în contul clanului său: 100 puncte;

    - locul 2, locul 3, locul 4 și locul 5 transferă în contul clanului său: 50 puncte;

    - locul 6, locul 7, locul 8, locul 9 și locul 10 transferă în contul clanului său: 25 puncte;

    - locul 11, locul 12, locul 13, locul 14 și locul 15 transferă în contul clanului său: 10 puncte;

    - ultimul loc primește bonus „încurajare” și transferă în contul clanului său: 5 puncte.

    Poziția în clasamentul luptelor:

    - locul 1 transferă în contul clanului său: 100 puncte;

    - locul 2, locul 3, locul 4 și locul 5 transferă în contul clanului său: 50 puncte;

    - locul 6, locul 7, locul 8, locul 9 și locul 10 transferă în contul clanului său: 25 puncte;

    - locul 11, locul 12, locul 13, locul 14 și locul 15 transferă în contul clanului său: 10 puncte;

    - ultimul loc primește bonus „încurajare” și transferă în contul clanului său: 5 puncte.

    Numărul de lucrători:

    - regatul cu cel mai mare număr de lucrători primește bonus „lucrători” și transferă în contul clanului său: 20 puncte;

    - regatul cu cel mai mic numar de lucratori (minimum 1) primește bonus „industrie” și transferă în contul clanului său: 20 puncte.

    16. în cazul regatelor singuratice se vor trece eventualele puncte în contul regatului său

    17. dacă apar situații neprevăzute, ce nu sunt momentan în acest regulament, se vor introduce și se vor stabili eventualele modificări

§3. Clasamentul Erei trecute [Era I]

    Top Clanuri Era I

    #1 DA 140 pct (Locul 1 & Bonus grup & Bonus clan)

    #2 B3ST 125 pct (Locurile 7, 8, 10, 11, 14, 15 & Bonus lucrători)

    #3 X-RAY 100 pct (Locurile 4 & 5)

    #4 RNG 65 pct (Locurile 6 și 13 & Bonus glorie)

    #5 Cei 7 50 pct (Locul 2)

    #6 SV 50 pct (Locul 3)

    #7 AmZ 25 pct (Locul 9)

    #8 UK 10 pct (Locul 12)

    Rzbuntorul of RegatulSoarelui (jucător fără clan): 5 pct (Bonus încurajare)

    Pentru a vedea clasamentul integral, click aici.