Modificari asteptate pentru Era 2:
— ca sa usuram putin treaba cu generalii, mai ales pentru incepatori, la Progres regat nu se vor da doar 100 ferme, ci si 127% bonus defensiv la generalul armatei 1; — ca sa facem jocul putin mai dinamic, edificiile vor fi ieftinite — dar doar foarte putin! Problema jocului a fost mereu trecerea extrema ba de la edificii prea scumpe si greu de facut, ba la edificii prea ieftine si scoruri de miliarde. Ieftinirea va fi ceva de genul: Minele de Aur vor costa 100,000 Aur in loc de 150,000 etc. Pe parcursul Erei asta oricum se va simti; — scoruri: lucratorii specializati nu se justifica dpdv al importantei cu scor atat de mare: 8. Vor fi redusi cel putin la scor 4. Edificiile vor da un scor mult mai mic. Nu dorim ca jucatorii sa nu faca nimic altceva decat edificii, deci de la un nivel sa poata fi atacati la edificii, DAR sa apuce sa faca macar un pic de dezvoltare — sa aiba ceva resurse de armate, refacere etc; asadar, scorurile la edificii vor fi ceva de genul: ferme — 0, baze forestiere — 0,1 scor/edificiu, mine de aur — 0,2 scor/edificiu (ex: 300 mine de aur vor da scor 60); — va fi introdus un clasament al luptelor date si primite (global, toti generalii) si Cartea de Aur va fi modificata in asa fel incat sa fie punctat; poate dat si vreun premiu in bani pentru locul 1; e posibil ca acest clasament sa fie introdus, ca si alte modificari care nu perturba cursul jocului, de Era asta; dar nu se va puncta, pentru ca nu modificam regulile in timpul jocului; — crestem importanta Politicii in joc: veniturile regelui si ale guvernatorilor vor fi crescute la 3000, respectiv 2500 din fiecare resursa/tick — asta va insemna un plus de 720,000, respectiv 864,000 din fiecare resursa la 24 ore; Imparatul Apusului (castigatorul la scor al Erei I), daca va continua sa joace, va avea un plus de 4000 din fiecare resursa/tick; — optionale: tot ca sa putem introduce niste cantitati de resurse in joc in mod nediscriminator, deci la nivel general, care sa dinamizeze jocul, ne gandim sa introducem Evenimentele Imperiului. Ce ar insemna asta? Nimic special, in functie de anumite coordonate ale jocului sa se trimita automat tuturor jucatorilor x cantitate de Aur, Hrana etc; un eveniment (la Stiri) ar suna ceva de genul: "Ostenii tai au dat peste o gramadă de Aur (20,000,000) găsită sub niste ruine ale vechiului Imperiu. Glorie!"; optional: Imparatul Apusului sa poata desemna regii in tarile unde nu s-a ales/nu s-a putut alege un rege; — ne gandim si la ideea unei Misiuni noi, pentru un plus de interactivitate: pe acelasi sistem cu recrutarea de lucratori si spionajele, si la aceasta Misiune noua se va plati Aur pentru a opera. Sa fie ceva de genul: dai Aur (si treptat devine tot mai scump), cu o sansa poate de 33%-50% sa reusesti (altfel pierzi banii) ca sa descoperi ceva pentru regatul tau — niste mine de aur abandonate, de pilda, si ti se adauga acele cateva mine, sau niste trupe care sa fie aduse astfel in armata ta etc; ideea e ca nu prea vei putea sti ce iti pica, ne gandim la ideea unor random-uri... asa ca, in functie de noroc, poti obtine la un nivel de scor 100 100 cavaleri sau 50 baze forestiere etc SAU poti sa nu obtii nimic si Misiunea sa esueze si ai pierdut Aurul investit.
Asteptam propunerile/sugestiile Dvs. Glorie! |